Visszatérés

Sziasztok!

Megírtam és leadtam a szakdolgozatom, éppenhogycsak, de megcsináltam, úgyhogy most már nagyrészt szabad vagyok 🙂 Arra gondoltam, hogy felveszem itt a blogon a fonalat, de megint változtatni szeretnék – ha lehet minél többet. Ehhez viszont rátok is szükségem lenne. Szeretnék létrehozni egy nagyobb blogot, akár itt akár máshol, ezért segédszerkesztőket keresek! Ha szereted:
– az ázsiai klipeket,
– a dalszövegeket
– az idolokat
– a zenét
– az animéket
– a doramákat és a filmeket
vagy bár mi mást ami kicsit is köthető a popkultúrához, és lenne kedved írni legalább hetente egy cikket (nem muszáj túl hosszúnak lennie, de legyen saját, de ne pedig valamelyik hírportálról bemásolt cikk) akkor jelentkezz a tamakiotomo92@gmail.com email címen és megbeszéljük a részleteket!
Ha egyedül leszek kénytelen folytatni, akkor nem tudom garantálni egyszerre a széleskörűséget és az alaposságot is. Én szeretnék nagyon sok mindenről írni, de az képtelenség. Remélem sokakhoz eljut ez a felhívás, ha van ismerősötök, aki ilyesmivel foglalkozna, szóljatok nekik is, és csináljunk együtt egy szép nagy ázsiai popkult oldalt 🙂 Még annyit, hogy elsősorban japános érdeklődésűeket várok, tehát belefér mindenki az AKB-fanoktól a KAT-TUN imádókig, de legalább egy, a koreai dolgokban jártas személyről is álmodom, valamit Kínától sem idegenkedünk annyira.

Fuh, remélem jelentkeztek 🙂 Most fotózásra kell mennem, de már a fejemben van a legújabb cikk 🙂

Pápá!

1 thoughts on “Visszatérés

Hozzászólás