Yuka, mint PARCO modell

Sziasztok!

Yukát (31) választották a PARCO nyári reklámmodelljének. Ez annyit jelent, hogy ő szerepel a plakátokon (lejjebb) és a vadonatúj CM-ben, amit április 27-én adnak majd először. A PARCOnak ebben nincs semmi újdonság, de Yukának van. 12 éve van az iparban, de sok hírességgel ellentétben, most először vetkőzik bikinire (pedig igazán nincs mit takargatnia).

Yuka (Okabe Hiroko), színésznő, modell, műsorvezető, 1980. június 27-én született, a rák jegyében, Tokióban, és azóta 157 centisre sikerült megnőnie. Jelenleg a Horipro ügynökség gondjaiban van.

A Horipro egészen neves színészgyűjtemény. Itt vannak belőle páran:
– Ishihara Satomi (Hanayome to Papa főszerep, Kimi wa Petto mellékszerep)
– Matsuyama Kenichi (A Gantz Kato-kunja, A Death Note L-je – híres a fiú)
– Fujiwara Tatsuya (Death Note Light-kunja, Battle Royale főszerep,
– Wada Akiko (énekesnő, seiyuu – ő volt a Simpson család japán Marge-a)
– egy AKB48-as lány

Én Yukát személyesen a My Girl doramából ismerem, ahol Yoko-t alakított, a főszereplő volt barátnőjét, illetve a Maou-ból, ahol epizódszerepet játszott.
Amúgy 2000 óta minden évben feltűnik 1-2 doramában, és gyakran szerepel tévéműsorokban.

Visszatérve a PARCO-reklámhoz, Yuka nem csak bikiniben, de divatreklámban is most szerepel először. Félretette szokásos mosolygós arcát és hűvösen szexinek mutatkozik. Ahogy a képeken is látható, kétféle reklám lesz: a Dinnye és a Fagylalt verzió. A dinnyésben pink bikiniben fogyasztja majd a gyülölcsöt, a fayisban pedig könnyű, hidegkék nyári ruhában nyalogatja majd a tölcsérből a finomat. A fagyi elnyalása után leveszi a ruhát, és megmutatja a fürdőruháját.

Az első bikinis eseményével kapcsolatban ezt nyilatkozta: “Mivel elhetőségem volt vérprofikkal dolgozni, úgy döntöttem, elfogadom a munkát, azzal a szándékkal, hogy a töntéseket a profikra hagyom.” A stábról pedig, akik mindenben segítették őt, ezt mondta: “Rendkívül boldog voltam. Áldás volt ennek a munkának a részévé válni”

Zárásként pedig pár szó a PARCOról.

A PARCO egy hatalmas japán plázahálózat. De nem olyan, mint nálunk a Mammut, vagy az Aréna, inkább mintha minden pesti plázát egymásra pakolnának. Amelyikben én jártam, Nagoyában, az 11 emeletes volt. Minden emelete tele van gyerek, női, férfi ruhákkal, kisállat kellékekkel, lakberendezéssel, éttermekkel, bankokkal, utazási irodákkal és szállodákkal. Ha valaki vásárolni akar, drága és márkás boltokban, akkor oda megy. Ha nem olyan vastag a pénztárcánk, akkor Nagoyában (bocsánat, de csak ez az egy példám van) rögtön ott van mellette az Ohtsu, a híres vásárlóutca, ami olyan, mint egy piac, csak boltokkal, nem standokkal. Ez egyfajta alternatív utca, itt vannak összezsúfolva a nem-pláza boltok.

Na, de most várjuk a PARCO április végi reklámját 🙂

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Kapcsolódás: %s